Hoe lang gaat een weggooischeermesje mee?

Ik scheer me 2x per week.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Tot je merkt dat het onvoldoende scheert, sommige kunnen een 5-tal keer mee, moet je zelf eens op letten wanneer het scheermesje geen goed resultaat meer geeft dan gooi je het weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik gebruik het 1 keer. Meestal hebben deze een witte lijn en als die weg is, ben je helemaal zeker dat je deze kan weggooien in de vuilbak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een week.
Ik haal ze bij de Penny markt in Duitsland.
En ik scheer me er zeker 5 keer mee.
10 stuks 1,50 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5 a 6 keer misschien.
Maar je moet het gewoon proberen, als het scheren pijn doet aan je huid of je merkt na het scheren dat je nog een lichte stoppelbaard hebt, dan is het mesje op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hele goeie ervaringen mee met bic .
Zijn er met drie mesjes .
Zitten in een verpakking van 6 .
Zijn te koop bij kruidvat .
Per stuk gaan ze wel 20 scheerbeurten mee .