kan je vloeibare eyeliner ook op je waterlijn doen?

ik vraag me het al heel lang af en als het niet kan kan het dan wel net onder je waterlijn? en hoe?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (3)

Dat heb ik weleens geprobeerd, maar is geen aanrader. Vloeibare eyeliner heeft tijd nodig om te drogen. Als je het op de waterlijn doet, krijgt het die kans niet, 1 keer knipperen en het zit in je oog (zeer pijnlijk).
Een vettig product zoals kohlpotlood kan je wel op je waterlijn doen, maar zal wel in de loop van de dag vervagen. Ik vind zon lijntje altijd erg mooi staan en heb dan gewoon een potloodje in mijn tas om het bij te werken.
Je kan wel vloeibare eyeliner net onder je waterlijn gebruiken, maar dat vergt wat oefening om dat strak te doen, omdat de wimperhaartjes een beetje in de weg zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals cica zegt is het zeer pijnlijk als je met je oog knippert en het in je oog terecht komt!
vloeibare eyeliner kan je wel onder je wimperlijn aanbrengen dat is minder pijnlijk, en het effect is even mooi en donker als je ook nog zachte oogpotlood op je waterlijn aanbrengt.

zie onderstaand bron voor een volledige video in het engels hoe je als een pro eyeliner kan aanbrengen.
op onderstaand bron moet je dan intoetsen ''how to apply eyeliner like a pro (the basics)"
er wordt ook uitgelegd wat waterlijn en wimperlijn is etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het kunnen doen maar raad het je af, Gelliner daarentegen kan wel, maar dit is een hele andere substantie. Gebruik vloeibare eyeliner gewoon net onder je waterlijn, kijk maar eens op youtube, als je engels goed is kan je zoeken op how to apply liquid eyeliner, of iets in die trant. Er zijn zoveel beauty guru's op youtube. Ook nederlandse trouwens. Gewoon even rondzoeken.