Ik wil een eastpak kopen om er handtekeningen op te laten zetten, maar wat is daar de beste kleur voor?

Wat is de beste kleur, ik wil het liefst redelijk donker (hou niet zo van die felle kinderachtige kleurtjes).
Ik had de indigo dye al gezien, maar weet niet of die nog te koop is, weet iemand waar die nog te koop is en of dit een goede kleur is?
Ben een jongen btw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Wat dacht je van grijs, niet dat hele donkere natuurlijk. Daar zie je een handtekening prima op en het is gewoon een "stoere" kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.deoutdoorwinkel.nl/eastpak-rugzak-padded-pakr-grijs-p-182.html Zoiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donker bruin, groen of blauw is ook nog een optie, ik betwijfel alleen of je daar de handtekening echt goed op gaat zien. Misschien nog even langs een tassen winkel waar ze eastpak verkopen? Zij hebben een boek waaruit de bestellingen worden gedaan :)
Misschien wit? Is geen kinderachtig kleurtje toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Any lichte kleur will do
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat een keer gedaan op een crèmekleurige/beige eastpack. Zie afbeelding, derde van links op de onderste rij!