Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een eastpak kopen om er handtekeningen op te laten zetten, maar wat is daar de beste kleur voor?

Wat is de beste kleur, ik wil het liefst redelijk donker (hou niet zo van die felle kinderachtige kleurtjes).
Ik had de indigo dye al gezien, maar weet niet of die nog te koop is, weet iemand waar die nog te koop is en of dit een goede kleur is?
Ben een jongen btw.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
702

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wat dacht je van grijs, niet dat hele donkere natuurlijk. Daar zie je een handtekening prima op en het is gewoon een "stoere" kleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.deoutdoorwinkel.nl/eastpak-rugzak-padded-pakr-grijs-p-182.html Zoiets?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donker bruin, groen of blauw is ook nog een optie, ik betwijfel alleen of je daar de handtekening echt goed op gaat zien. Misschien nog even langs een tassen winkel waar ze eastpak verkopen? Zij hebben een boek waaruit de bestellingen worden gedaan :)
Misschien wit? Is geen kinderachtig kleurtje toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Any lichte kleur will do
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat een keer gedaan op een crèmekleurige/beige eastpack. Zie afbeelding, derde van links op de onderste rij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding