Is Abercrombie and Fitch goedkoper in Londen als in Amerika?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

In Londen is het veel duurder, dan in Amerika, in Londen was ik 200 euro kwijt aan 2 polos, maar in Amerika is het veel goedkoper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt! In Amerika kun je voor die 200 euro ( in outlets enz.) Drie keer zoveel kopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel, een vriend van mij is over 't laatst nog naar Londen geweest en wist me te vertellen dat het daar veel goedkoper was. Hij zei me bv dat je voor 10-20 € al een Super Dry had en nog voor geen 70 € een Abercrombie pull.
Veel veel duurder. De dollar staat voor ons gunstig, maar de euro is in londen ook nog is Minder waard.