Moeten mensen die vanaf hun geboorte in een warm land wonen zich ook regelmatig insmeren met anti zonnebrandcreme of -olie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

eigelijk niet, want door de generaties heen zijn ze er beter immuun tegen als ons, bijvoorbeeld mensen met een zwarte huidskleur zal veel minder snel verbranden dan iemand met een blanke.

Toegevoegd na 44 seconden:
ze kunnen inderdaad zich nog wel is beschermen tegen de UV straling van de zon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De zon heeft ook voor hen schadelijke UV straling en willen ze hun huid beschermen en verzorgen dan doen zij dat dus ook.
amc
13 jaar geleden
Of het moet weet ik niet, maar ik ben af-fabriek afgeleverd met een gekleurd velletje. Ik smeer eigenlijk nooit, verbranden doe ik niet. Alleen als mijn vrouw kijkt, dan smeer ik, want anders krijg ik een droge huid (zegt ze).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vrouw heeft gelijk( altijd naar vrouwen luisteren,haha)een vriendje van mij heeft een gekleurde huid, verbranden doet hij niet maar als hij zo in de felle zon gaat droogt z'n huid helemaal uit vooral z'n schouders en rug.