İs het waar dat je werkelijk slanker word van een afslankturbo broek als je deze draagt voor langere tijd per dag max uur??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad :)
En als het echt werkte, was het wel in het nieuws en gelijk uitverkocht.

Antwoorden (1)

Je wordt niet slanker, je LIJKT slanker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bessy k bedoel die broeken waarvan je zweet. Niet de reductie broek waarvan je idd zoals je zegt slanker lijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha, ik heb daar geen ervaring mee. Wel met zo'n elastische broek. Lijk je slanker door, maar zit niet lekker.
Van zweten zul je ook niet zoveel afslanken. Dat houdt met een onsje of zo ook wel op. En dan verlies je alleen vocht en dat drink je er wel weer bij.