Weet iemand leuke winkels met moderne kleding maar voor niet al te veel geld? (rond zeist/utrecht)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

H&M, C&A (Clockhouse collectie), ff goed snuffelen bij de Zeeman of Hans Textiel levert ook nog wel eens wat leuks op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Vero moda & ONLY.
Mode van nu en niet al te duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
New yorker op HC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veeeel moderne winkels zoals coolcat zijn duur...
Maar H&M is op veel plaatsen in Belgie (misschien ook bij jou) en er is wel vaak mooi kledij aan een goedkoop prijsje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is er duur aan coolcat? dan vind ik h&m veeeel duurder!
Pull and Bears (Antwerpen) Iets chillere H&M en vaak nog goedkoper.

Echt de moeite waard. sowieso veel leuke winkels daar.

Toegevoegd na 27 seconden:
Sorry, lees nu pas Utrecht Zeist....