Waar kan je goedkope korsetten kopen om onder een bruidsjurk te dragen in Utrecht?

Een winkel waar je heen kan gaan en ook passen dus niet online.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Amadea
10 jaar geleden
Voor een dezer dagen, dus in de hitte?
Computoon
10 jaar geleden
...en alleen in Utrecht te dragen...

Het beste antwoord

Je kunt kijken bij H&M, C&A, of 1 van de andere trendy kledingwinkels, die vaak ook lingerie in hun collectie hebben, maar ook bij Cristine Le Duc maak je een goede kans iets passends te vinden. Let er wel op dat je voor de goede kleur kiest, onder wit kun je beter kiezen voor een huidskleur of champagne, omdat wit onder wit doorschijnt. Kijk ook even in de link, daar staan nog meer tips. Ga zo snel mogelijk, want het is nog opruiming.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In bruidsspeciaalzaken en in lingeriewinkels. Echt goedkoop zullen ze niet zijn, maar op de kosten van een bruiloft valt het wel mee. En als je er dan toch een draagt, neem dan gelijk een goede, je jurk staat dan zoveel mooier.
Net zoals een goedkoop shirt mooier staat op en duurdere maar passende bh, dan een duur shirt op een bh die niet goed past