Wij zijn 2 meiden van 13 en we scheren onze oksels maar er blijft een zwarte plek als het ware onder onze armen, hoe gaat dat helemaal weg? xx

Mijn vriendin en ik (13) hebben een probleem, wij scheren onze oksels maar we krijgen het zo niet helemaal weg er blijft toch zo'n soort zwart kleurige plek over wat kunnen we hieraan doen tot het weggaat? X Anoniempjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.9K

Antwoorden (8)

Deze vraag is al een keer gesteld:
http://www.goeievraag.nl/vraag/blijf-zwart-arm-scheren-oksels.66318
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal altijd na scheren de stoppeltjes behouden.
Waxen is een andere optie (aiai)of Veet gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je donker of zwart haar?
Dan is er weinig wat je kan doen.
De donkere waas krijg je soms weg door ze af en toe te scrubben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kan helpen is om hele goede scheermesjes te kopen. Het liefst die voor mannen. Mach 3 Turbo van Gillette b.v.
Maar deze zijn behoorlijk prijzig.

Nog beter is om je oksels te laten harsen bij de schoonheidsspecialiste. Het voordeel hiervan is dat je de haartjes met wortel en al kwijt bent en ze komen minder snel en dunner terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn diepe stoppeltjes die een scheermes niet kan weghalen. Dit wordt zichtbaar bij donker haar.
De enige optie is de haartjes weg laten harsen of epileren met een epileeraparaat. Alleen dan worden de haartjes met wortel en al verwijderd en zie je er dus helemaal niks meer van. Verstandig om bij de schoonheidsspecialiste te laten doen, dan zal het minder snel ontsteken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het allerbeste werkt kristal ontharing en is helemaal niet duur, check www.scrubben.com

SUCCES
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had altijd hetzelfde probleem als ik mn oksels schoor, en naast die zwarte waas (five o'clock shadow) had ik ook nog eens heel veel last van ingegroeide haren, na het scheren zaten mn oksels echt een paar weken vol met rode bultjes! Ik ben toen overgegaan op epileren met een epileerapparaat: het is wel even doorzetten (auw!), maar omdat het maar een kleine oppervlakte is duurt het in ieder geval niet zo lang. Ik doe dit nu al 10 jaar ofzo, en ik heb nooit meer last van die zwarte waas of van ingegroeide haren, en mn okselhaar is ook gewoon veel dunner en zachter geworden. Als je het om de paar dagen doet, zijn er telkens maar een paar haren om te verwijderen, dus dan is het ook niet zo pijnlijk. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook ontharingscreme gebruiken is ook nog eens lekker makkelijk