Wat kun je doen tegen haar dat 's ochtends alle kanten opstaat en niet in model is te krijgen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Wassen alleen is niet voldoende. Daarvan gaat het omhoog staan.

Toegevoegd na 8 minuten:
Van föhnen gaat het nog meer overeind staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
22.5K
Amadea
13 jaar geleden
Hé, waar is de vogelverschrikker gebleven? Daar stonden al veel goeie tips bij....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja...wat denk je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afknippen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is de 'net-uit-bed-look' een geschikt kapsel voor je. Een aantal jaren geleden was dat in de mode. Jeroen Pauw heeft dat kapsel nog steeds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kruidenvrouw! LOL!!!

Antwoorden (12)

Iets eerder opstaan, douchen en je haar wassen. Eenmaal gewassen zit het in een vrij normale vorm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wassen werkt niet voldoende. Dan gaat het omhoog staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ahw, stug haar heb je dan.
Na het wassen je haar stylen of föhnen en eventueel met gel of lak fixeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van föhnen gaat het nog meer overeind staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat het groeien en doe het in een staart, strak naar achteren.
Kort kapsel laten aanmeten bij de kapper. Als je 's morgens opstaat kun je er gel insmeren. Werkt altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schrijft dat föhnen niet helpt, maar ik vraag me dan af of je de goede techniek gebruikt.

Was je haar, gebruik een verstevigende mousse en masseer dit na het wassen in je natte haar.
Vervolgens pak je de föhn en een borstel en föhn je je haar terwijl je het de gewenste richting in borstelt.
Blijven borstelen tot het droog is.
De hete lucht zorgt ervoor dat je haar gemakkelijk de gewenste kant op gaat, met de borstel geef je de gewenste kant aan, en de mousse fixeert het.
Oefening baart kunst; succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doet mijn haar ook. Ik gebruik een stijltang om het glad te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf houd ik wel van een vent met wat dwarsig haar en niet zo van die bedwongen kapsels.
Maar je kunt gaan slapen met een haarnetje, of een slaapmuts misschien. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat een zijden kussensloop het kapsel ook in model houdt 's nachts. (De sloop om het kussen he, niet op het heufd :) ).
Van iedere ochtend wassen wordt haar misschien wel een beetje slap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat van dat zijde kussen en haarnetje is helemaal waar!! Toen ik nog korter haar had sliep ik vaak met een haarnetje als het super zat: hielp echt. Zo klaar 's morgens. :-)
Met een haarnetje of krul spelden in slapen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een paar tips om je haar in korte tijd minder pluizig te maken en er mooi uit te laten zien. Zorg allereerst voor een goede shampoo en masker voor je haar. Gebruik een serum voor je haar. Dit gaat pluizen tegen en geeft je haar extra glans (niet bij de aanzet gebruiken, maar alleen in lengtes en punten). Gebruik niet te veel, anders oogt je haar vet. Is je haar nu nog steeds pluizig? Gebruik dan een spuitbus met water om het rustiger te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goeie masker gebruiken helpt echt goed! En maak u geen zorgen das nu de mode ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd zelfs als ik me haar heb gewassen dat het heel erg piekt door mijn pony, dus ik zet meetsal gewoon een coole pet op ofzo en halverwege de dag zet ik hem af en is me haar weer goed!

Groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 van mijn vriendinnen heeft dat ook vaak. dus van haar heb ik dit advies: water
als je er water op doet houd dat pluizen en alle kanten opstaan ook op. simpel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je haar in een vlecht/invlecht doet tijdens het slapen en dan een bandana als driehoek vouwen en om je haar wikklen (het midden van je driehoek bij je haargrens en de 2 punten onder je vlecht of los haar vastmaken) Dan gaat je haar niet pluisen!!