Van donker naar blond kan dat?

Ik ben eigenlijk donkerblond. Heb het laten verven naar bruin maar het is echt heel donker en ik vind het echt niet mooi. Kan de kapper dit weer blond krijgen of gaat dat niet? Ik kan de kapper niet bellen want ze nemen niet op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Volgens mij moet 't dan in stappen. Dus dat het elke keer een beetje lichter gemaakt wordt. Dat je het opbouwt. Snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, maar ziet het er dan niet heel stom uit als je de eerste stap hebt laten doen? Of is dat gewoon normaal tot dat je het mooi vind?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk is dat niet raar, het gaat immers om het eindresultaat. Als je het van bruin-lichtbruin-donkerblond-blond doet zal 't gewoon normaal zijn denk ik zo. Als anderen het wel als raar ervaren leg je ze gewoon uit waarom je 't doet.. Of je negeert ze gewoon! Succes met je nieuwe haarkleur.
Ja dat kan.
Als je het helemaal blond wil dan zullen ze het wss moeten bleken voor de blonde kleur erin komt maar dat is niet best voor je haar.
Ik heb zelf lichtbruin haar en heb het voor het eerst in jaren lichter laten maken en kan je aanraden om blonde (brede) highlights door je hele haar te laten doen.
Bij mij hoef te ze het daarom niet te bleken eerst.
En wel brede highlights want anders is het echt niet mooi want dat heb ik vroeger ooit eens laten doen en vond het afschuwelijk omdat het van een afstandje iets van grijs weg had.
Veel succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
Bedoelde dat ik vroeger ooit plaatselijk van die dunne plukjes blond erin had laten zetten wat echt niet mooi was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan, maar dan moet het eerst helemaal ontkleurd worden. Maar de kleur gaat echt lichter worden als je het wast. Gebruik dat geen shampoo voor geleurd haar, dan gaat het sneller. Verder zou je ook wat blonde pukjes erin kunnen laten zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel in de zon zitten, dit blondeert het haar.
Misschien werken van die zomerblond shampoos bij jou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel in de zon zitten helpt niet, want geverfd haar licht niet op. Je kan het beste highlights in je haar laten zetten, geen brede banen, maar dunne plukjes. Die vermengen zich met je donkere haar, en dan lijkt het lichter. En gewoon blijven bellen naar je kapper!!!! Je hebt garantie meestal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontkleuren of weer blonderen is echt heel slecht voor je haar, ik zou het je dan ook echt afraden.
Ga maandag even langs de kapper en leg je probleem voor, samen zullen jullie dan een oplossing vinden. Wasrschijnlijk wat highlights dan lijkt het wat lichter en is het niet meer een groot donkere helm op je hoofd

Succes