Weet iemand misschien hoe je de zandkorrels uit je badkleding krijgt?

Je herkent het vast wel, als je er dagje strand bent geweest zitten er allemaal zandkorrels/ zwarte spikkels in je badkleding, weet iemand hoe je dit eruit kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
7.8K

Antwoorden (5)

goed uitspoelen met lauw water
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de badkleding wassen in de wasmachine, werkt prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe er vaak een beetje water op met afwasmiddel.
Even een uurtje laten intrekken en klaar.
Dit werkt bij mij beter dan de dure middeltjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wassen schijt te helpen, preventief kun je besluiten om naar een naaktstrand te gaan ,dan heb je geen zand in je kleding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje rekken in alle kanten zodat je ruimte maakt voor de zandkorrels om eruit te vallen.moet wel droog zijn.