oorbelgaatje te groot

als een oorbelgaatje te groot is geworden waardoor knopjes dragen bijna niet meer mogelijk is,is er dan een mogelijkheid om dit te laten hechten,en dan opnieuw te laten schieten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.4K

Het beste antwoord

Hechten en opnieuw schieten kan denk ik niet. Een vriendin van mij had dit ook en die ging toen informere bij de claires of ze geen nieuw gaatje of iets dergelijks konden doen en dat kon niet msar ze hadden wel een soort strips voor ip je gaatje, ik zal daar dus even gan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je gaatje niet meer dicht kan omdat het een soort van permanent litteken is. Maar ik weet het niet zeker. Hechten is volgens mij ook alleen maar mogelijk bij een open wond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het laten behandelen in een schoonheidskliniek dmv plastisch chirurgie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een tijdje geen oorbellen dragen en de kans geven dat de gaatjes weer wat dicht groeien door het natuurlijk proces.