Weet iemand waar je BH's met voorsluiting (Razorback) kan kopen?

Ik kan ze nergens vinden (ook niet online) behalve voedingsbh's. (die zoek ik dus niet)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

ga een keertje naar de winkel (niet de webshop) van Victoria's Secret. Daar is veel meer dan op de site. Ik weet dat het prijzig is maar mijn zus heeft er twee goede BH's met voorsluiting gekocht waar ze al 2 jaar mee doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er 1 van de H&M. Denk dat je een keer verschillende winkels in moet lopen en ernaar vragen bij het personeel, misschien kunnen die je ook verder verwijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je inderdaad het best bij een lingeriezaak kan informeren. Meestal kunnen zij ook dingen bestellen.
Een aantal bh's van Y.E.W.O. heeft ook een sluiting aan de voorkant:
http://www.dutchdesignersoutlet.com/y.e.w.o-/y-e-w-o-new-collection/y.e.w.o-superbia-red-gel-bh-