Waar kan ik een schaar vinden die het haar uitdunt?(netzoals bij de kapper)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Zo'n schaar noem je effileerschaar kan je kopen bij kappersservice.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Die kun je bij een kapper bestellen, maar ook bij een kappersgroothandel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan je kapper vragen waar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen geeft wel leuk antwoord maar zou je niet gewoon je haar laten uitdunnen bij de kapper dit is 9 van de 10 keer gratis en valt gewoon onder de service als je die schaar verkeerd gebruikt dan kan je daar veel schade mee aanrichten in je kapsel..!! ik neem aan dat je geen kapster bent...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag, -1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eindelijk eens iemand die zijn - toelicht. Netjes Yorick!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt bestevaer, ik erger mij altijd aan mensen die geen min toelichten, en probeer hier dus GEEN(of wel?) een voorbeeld in te zijn.
Bij ons hebben ze bij de drogist gewoon effileerscharen in het schap hangen. Maar ga er niet te voortvarend mee aan de slag. Eenmaal eraf, kan het er niet meer aan...