Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit er in lipgloss parfum? En al zou het er in zitten zou het dan slecht zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
791

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee want dat zou
1. Nutteloos zijn.
2. Niet gezond zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar er kan wel iets van etherische olien inzitten, van bijv. bloemen of planten extracten en dat kan het wel een aangenamen geur geven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zitten wel degelijk allerlei ingredienten in lipgloss die het of een geurtje of een (kunnen) smaakje geven. Maar dat hoort op de verpakking vermeld te staan. Je weet wel die met smaakjes...ugh....
Parfum? Dat denk ik niet dat is een heel ander en ook te duurder product doorgaans.
Als er iets in zit zal het wel getest zijn en dus niet schadelijk voor de gezondheid. Althans als je er niet allergisch voor bent. Laatst een weggegooid na een slechts een keer gebruiken die was zo vies dat ik het nog proefde na eten, drinken, tanden poetsen en zelfs 's morgens na het slapen. Dus helemaal geen rare vraag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
ik zou niet denken dat er parfum in zit dat is namelijk slecht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Parfum is de franse benaming voor geur/smaak. Het is niet zo dat ze een beetje chanel 5 toevoegen aan een lipgloss (of huidverzorging ed) om de te 'parfumeren'. Het gaat vaak om geurcorrectoren op basis van etherische olien, zoals oa lavendel of roos, en dat is zeker niet slecht voor je huid! Clinique en neutral maken er zo'n issue van, dat mensen gaan denken dat 'parfum' slecht is, maar dat is dus helemaal niet zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding