Puistjes hoe mee om te gaanen te voorkomen?

Hoe kun je ze voorkomen? En wat te doen als je ze eenmaal hebt?

Weet jij het antwoord?

/2500

voorkomen: *je gezicht niet met (agressieve) zeep wassen, je stimullerd zo juist de talgklier. * gebruik niet te veel make up, en creme`s, ze sluiten porien af. als je ze hebt: niet uitknijpen, niks er op smeren, of zelf doktertje gaan spelen, bij erge mate kun je de huisarts ook tussendoor een keer om BENZOYLPEROXIDE vragen, werkt prima en na een paar maandjes hoef je het niet meer te gebruiken mits je gewoon je gezicht wast met zeep e.d.

Het ligt aan je leeftijd, bij een puber hoort het erbij en dat gaat vanzelf weer over. als je ouder bent moet je erachter zien te komen waar je huid precies op reageert en dat is niet makkelijk. Ik heb tot 45 jaar puistjes en bultjes en rode reacties in het gezicht gehad en van alles bij de dokter geprobeerd totdat ik kennis kreeg aan een Surinaamse die het bij het rechte eind had voor mij. Ik was allergisch voor tomatenpitjes en zacht eigeel en de buitenkant van de aardbeien, deze moeten met warm water gewassen worden dan kan ik ze eten. Chocolade en varkensvlees mijden is uit de lucht gegrepen daar zijn de doktoren al achter, maar je kunt het uit proberen door het te laten staan voor een hele lange tijd en bekijken of je er dan nog last van hebt, dit kan je voor allerlei producten proberen die je gebruikt zodat je kan achterhalen welke producten die acne veroorzaken. Altijd met schoon handwarm water zonder zeep je gezicht regelmatig reinigen vooral als je op vuile plaatsen geweest bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100