ik ben op zoek naar die schattige gebreide en gehaakte jurkjes en vestjes, wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

zelf maken is een optie,maar als u dat niet kan misschien langs gaan bij bv een bejaardenhuis die hebben meestaal een vitrinekast met wat je kan kopen u kunt ook vragen bij de balie of u misschien iets kan bestellen, of een handig iemand in de familie,buurvrouw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Styletoday shop vind je verschillende truien en vestjes vanaf € 16,95 van merken als Vero Moda, Dept, Ichi en Only.