hoe kan ik mijn ogen voorbereiden op permanent make-up

Zoals al eerder vermeld was ik aan het denken over permanent make-up,het wordt volgende week gedaan,alleen bovenste oogleden,ik heb vrij grote donkere ogen,en na proef make-up in salon,hebben we dit besloten,kleur is ook bepaald.
Wil alleen deze week nog van te voren contact leggen,want heb nog vraag,zou graag jullie ervaring hier op horen.
Ik heb de avond van te voren nog een uitetentje,en weet dat ik geen waterproof make-up meer mag gebruiken,en oog geen vette oogreiniger en daarna geen oogcreme,ivm resten en dan niet hechten van tattoo,maar dan voelen mijn ogen zo droog,is er iets waar ik de ogen de avond van te voren helemaal tot rust kan door laten komen,dacht zelf aan kammillethee deppen,zijn er nog meer tips ?
Wil nl wel even paar dagen het nog uitproberen,niet dat ik ze net van te voren net geirriteerd heb

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik heb in de zomer permanente make up laten zetten. Heb van tevoren vitaminepillen geslikt en ook 3 weken erna om het herstel te bevorderen. Als ik je advies mag geven zou ik helemaal geen make up meer dragen de dagen ervoor. Je ogen moeten erg goed schoon zijn. Ik heb een week geen make up gedragen. Komkommer op je ogen leggen lijkt me een goede tip als je je ogen nog rust wilt geven. Deppen met kamillethee moet ook gewoon kunnen. Het doet echt wel even pijn, maar het resultaat doet je alles vergeten! Je kunt daarna het beste wattenschijfjes natmaken, koelen in de koelkast en vervolgens op je ogen leggen om de zwelling tegen te gaan. Opletten met douchen de eerste week en niet in de zon komen. Houd je er rekening mee dat je herhalingsbehandeling krijgt? Hoe jonger je bent, hoe meer het vervaagd de eerste keer. Ik ben in totaal 3 keer geweest. Waarom doe je alleen boven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Komkommerschijfjes erop leggen. Is ook vocht inbrengend.