Waar kan ik sleehakken kopen voor mijn leeftijd dat ik er niet zo heel oud uitziet.

Ik ben net 13 jaar en ik wil graag hakken. Weet iemand misschien waar ik hakken kan kopen die niet echt voor hele oudere mensen zijn? Ik bedoel dan wel sleehakken Ik hoop op reactie.( ik zag op internet ook sleehakken die gewoon op gympen leken weet iemand misschien ook waar je zulke kan kopen?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (7)

Ik ben zelf ook wat klein waardoor sleehakken al snel heel hoog lijken, bij de nieuwe collectie van de h&m zitten ook sleehakken die niet te hoog, maar wel heel leuk zijn! (met een strik). Hier kan je dus ook makkelijker op lopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Bristol hebben ze schoenen met (hoge)hakken en sleehakken die op gympen lijken.
Niet duur ook:ongeveer €25 tot €30.
Veel keus ook,het is de nieuwe ( lente) collectie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scapino? Schoenereus? Van haren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou nog lekker even wachten met dat soort schoenen het is niet goed voor je voet en voor je rug
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, Vanharen, Daar heb je die hakken die op gympen lijken. Wat bedoel je trouwens met oude mensen Oma's ofzo? Want er zijn veel meer hakken te vinden voor mensen van jou leeftijd ;)

Als je naar Dolcis gaat heb je ook een speciale collectie die wat meer gericht is op jongere mensen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent nog te jong voor dit soort schoenen. Je lichaam is nog niet volgroeid. Er bestaat een grote kans dat het je later veel fysieke narigheid oplevert. Nou dat wil je toch niet?
Bovendien (meestal) hebben die heel goedkope schoenen geen goede pasvorm. Is slecht voor ieders voeten. Ik snap dat je ze heel leuk vind maar nog ff wachten. Oud(er) ben ja al snel en nog heel lang. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dat zal wel een beetje meevallen als je er niet dagelijks op loopt...
Je kan bij goedkope schoenen winkels als axi shoe kijken hier hebben ze ze in leuke kleuren en alle soorten n helemaal niet duur