Ik heb net mijn haar geverfd maar nu heb ik allemaal verfvlekken op mijn voorhoofd hoe krijg ik deze het beste weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (10)

Dat wordt schrobben!! Wat mij altijd het beste helptnis hard schrobben met anti roos shampoo van head and shoulders!! Succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje vaseline erop smeren wil nog wel eens helpen.
Kimath
13 jaar geleden
Neem een stukje vochtige handdoek met wat milde shampoo. En dan schrobben als een gek, want je krijgt het er niet zomaar af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een nat wattenschijfje met sigaretten as is het zo van je huid af. Ik heb het zelf nog nooit geprobeert maar het schijnt super goed te werken. Anders zou ik gewoon make-up remover gebruiken of terpentine. Anders veeel zeep en shampoo en scrubben maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje scrubben met een face scrub.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik hier ook wel nagellak remover voor. Het is natuurlijk niet zo goed voor je huid, maar het werkt wel goed en beter dan al die vlekken in je gezicht. Om dit in het vervolg te voorkomen kun je je voorhoofd, nek en de randjes van je oren vóór het verven in smeren met vaseline. Dan hecht het niet aan je huid en kun je het na het verven zo weg vegen met een doekje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
As ja sigaretten as evt wat mengen met nivea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oogmakeup remover van kruitvat werkt bij mij altijd goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zus is kapster en zij vertelde mij dat ze dat met sigarettenas verwijderen. Thuis uitgeprobeerd toen ik me eigen haar geverfd had en hetzelfde dilemma had. Natuurlijk dacht ik dat ze een loopje met mij nam, dus toch uitgeprobeerd zoals zei: gewoon erop smeren en poetsen alsof je het aan het scrubben ben, afspoelen en voila, helemaal weg!

Het stinkt wel, maar goed, die verf is wel van je gezicht af :)

Toegevoegd na 1 minuut:
droog erop smeren.. .en je moet wel toevallig sigaretten in huis hebben ;) En anders moet je ergens anders as van maken. Ik denk ook niet dat het uitmaakt wat voor as precies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch beter Dissolvant (nagellak remover) sigaretten as helpt ni zo echt. Of heb je toch zo doekjes voor de verfvlekken verwijderen k denk dat ge ze in kruidvat ook hebben. Of onder een warme douch met zeep goed vrijven. Veel succes