IK ben op zoek naar een zeep-achtige geur mannen aftershave. Wie heeft een suggestie ?

Ik verneem de laatste tijd,dat mijn favoriete aftershave haast nergens meer is te verkrijgen. Wél nog op Drogisterij.net,maar dat kost dan tevens verzendkosten etc.
Het merk/type moet wel op Adidas Groen SPORT lijken..het geurtje die dus vrijwel uit de handel is . Prijs is niet echt belangrijk en het mag óók best een deoderant zijn,want de prijs in niet echt belangrijk. Ik wil gewoon lekker ruiken en liefst de hele dag. Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

Paco Rabanne, Photo (Karl Lagerfeld) en Cool Water (Davidoff) zijn ook zeepachtig. Adidas Sport Field (groene kleur) zie ik trouwens wel op verscheidene sites te koop, of bedoel je dat niet?
13 jaar geleden
ItisILeClerc
13 jaar geleden
Kun je linken naar wat je wel wilt?
ItisILeClerc
13 jaar geleden
ok, nou dan horen we nog wel een keer wat je precies zoekt

Andere antwoorden (2)

ik heb goed nieuws voor je,op ebay is het nog te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scheerschuimluchtje: de arommatics elixir van het merk: Clinique .circa 100euri voor 100 ml