Is er een bepaalde scheerapparaat voor je kleding, om de pluizen eraf te krijgen? Zo ja, waar kan ik deze apparaat aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Ja, die bestaat, het heet pluizentondeuse.
Bij onderstaande link is ie te krijgen, en als je erop googlet zal je nog meer shops te zien krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij blokker, de bobble off, voor €6,95
13 jaar geleden
Ja die bestaan. Ik heb er vroeger ( lees 20 jaar terug) 1 gehad. Ik zou even bij de blokker, kijkshop ofzo kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL! Da's ook toevallig. De mijne, nog ouder en van Blokker is er nu toch echt mee opgehouden. Onmisbaar zo'n ding vooral sinds er zoveel slechte wol gebruikt wordt heden ten dage.
Ja, dat heet een pluizentondeuse. Als je daar op gaat Googlen vind je van alles. Grote kans dat je die bij Blokker (of andere vergelijkbare winkel) wel kan kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar wel een roller die een soort plakband om heeft maar dan andersom dan er op een rolletje blakband.
Anders plakt het natuurlijk niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik pak altijd een ouwe scheermes werkt prima
en hij ziet de weer als nieuw uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan inderdaad ook maar vind ik meer voor gevorderden.