Welke kleur nagellak past het best bij blond haar blauwe ogen?

En waar is dat dan goedkoop te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.8K

Het beste antwoord

Je nagels zitten niet dicht bij je ogen en haar, wel af en toe even, daarom is het niet belangrijk de kleur aan elkaar aan te passen, je kunt daarom iedere kleur kiezen die je mooi vind staan, wel kun je rekening houden met je kleding, bij blond haar en blauwe ogen is de huid vaak licht, wat felle en donkere kleuren nogal doet opvallen, ook accentueer je mooie verzorgde nagels extra met felle of donkere kleuren.
Goedkope nagellak is te krijgen bij het Kruidvat en de Action. Ga gewoon eens experimenteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

licht blauw - past goed bij de ogen.. drogisterij bekendere, hebben groter inkoop beleid wat soms resulteert in betere prijzen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een lekkere contrasterende kleur zoals koraal, omdat blond haar en blauwe ogen vaak wat flets oogt (heb het zelf).

Toegevoegd na 39 seconden:
Te koop bij bv Etos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk bij nagellak meer naar mijn kleding en pas het daarop aan. Elke kleur is mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rood
Rood nagels bij blond haar is echt heel erg mooi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blauw, oranje, groen, geel,.. Je moet ook rekening mee houden met je kledij (kleuren)
Oke rood is een klasieker maar met blond haar vind ik het (te)!

Toegevoegd na 3 minuten:
In de Kruidvat heb je ook goedkope merken ( eccense) maar als je naar Duitsland gaat moet je eens langs DM ofzoiets daar heb je goeie merken die echt goedkoper zijn dan hier in Belgie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook blauwe ogen en blond haar en ik vind bij mij zacht roze erg mooi staan.
Gewoon parelmoer, geen knalroze.
En met een mooie glans. Zo'n potje kun je voor een paar euro bij de etos bijvoorbeeld kopen. Succes!