Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe gebruik je het beste de trillende handtandenborstel van OralB?

Ik heb thuis een elektronische tandenborstel die je op de tand stil houd. Nu heb ik gisteren een handtandenborstel van OralB gekocht met een batterij erin die dan trilt. Maar gebruik je deze dan als een handtandenborstel of een elektronische tandenborstel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die OralB borstels trillen inderdaad alleen maar, dus moet je ze bewegen zoals een gewone tandenborstel, anders bereik je niet alle plekken en worden je tanden niet schoon.

Overigens is het bij dat andere type elektrische tandenborstel ook niet de bedoeling dat je hem stilhoudt, ook die borstels moet je licht bewegen, zij het in mindere mate dan die trilborstels van OralB, die beweeg je gewoon zoals de ouderwetse tandenborstel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je die als gewone tandenborstel moet gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh... waarom dan?
de tandenborstel beweegt al, dus het heeft geen zin hem te gebruiken als handentandenborstel.
je zet hem op een tand of kies, en beweegt rustig steeds een plekje verder, zodat de borstel z'n werk kan doen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding