In welke winkel kan je leuk shoppen voor weinig geld?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik wil m'n hele kledingkast uitruimen en er nieuwe kleding voor kopen. Wat is hier een leuke winkel voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.9K
Kimath
13 jaar geleden
Wat zoek je, kleding, meubels of iets anders?

Antwoorden (14)

Ik haal mijn basis kleding (effen shirt enzo) vaak bij Hema en Zeeman. Hier zijn ze mooi goedkoop.
Voor modieuze kleding ga ik vaak naar C&A of H&M, als je wacht op de opruiming hebben ze super leuke dingen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Ze hebben daar altijd leuke dingen natuurlijk, maar dan zijn ze in de aanbieding.
Kimath
13 jaar geleden
Ja de H&M is een echte aanrader de newyorker is ook een aanrader ook een hele leuke winkel. Ook de C&A is een aanrader vooral het merk CLOCKHOUSE is een goed merk. Heb veel kleren daar van en is fijn om te dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Bataviastad heb je merkwinkels met leuke kleding, zoals Geddes&Gilmore, Scotch&Soda, Diesel en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de h&m, new yorker en cool cat hele leuke winkels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scapino en Bristol hebben ook vaak leuke en betaalbare kleding. En vaak ook akties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
New yorker ( weet nou niet zkr of je het zo schijft ) maar dat is zeker mijn aan rader! En hm online shop miss?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij is dat zeker de primark in Rotterdam Alexander. Voor een leuke broek betaal je 9 à 11 euro. En het fijne van de primark is is dat ze hippe kleding hebben. De zeeman enzo hebben dat niet vind ik! Wat wel een afknapper is aan de primark is dat het er echt enorm druk is. Trek er dus wel een hele dag voor uit! Good luck
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scapino, Bristol, en Coolcat/Wonder Woman hebben leuke aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In hoofddorp zit de primarkt. Een grote winkel met h&m achtige kleren (ik vind ze vaak leuker) maar dan veel goedkoper.
Echt een aanrader

P.s. Het is er wel altijd heel druk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
H&M, Primark (is echt heel erg goedkoop, maar toch leuk. enige nadeel is dat er niet zoveel winkels van zijn in NL), Vero Moda en Only zijn ook redelijk goedkoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de tally weijl is ook best goedkoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Primark in Hoofddorp of Rotterdam! Aanrader, spotgoedkoop en leuke kleding!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi!

Er zijn heel veel online winkels waar je voor weinig geld kleding kunt kopen. Heb er zelf veel gevonden via WelkeKledingWinkels.nl.

Op de homepage vindt je rechts onderin het blokje met 'goedkope kleding' daar staan 3 winkels. Om de rest van de winkels te zien moet je even op >> klikken. Je krijgt dan een hele lijst te zien!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsja. dat moet ik gebeuren he! Geen onwijze straf denk ik zo toch? Ik heb zelf goede ervaringen met de Shoeby zaken, Zalando.nl en www.schoenenwinkel.nl