ik heb donkerzwart haar ik wil blonderingsspray gaan gebruiken. worden me haren dan verschillende kleuren door elkaar heen?? en welke kleur krijg ik?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.4K

Antwoorden (7)

Je moet dan eerst je haar ontkleuren, want blond pakt niet op heel donker haar, maar dit kan je misschien beter door de kapper laten doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dt zou doen, dan word je haar een hele lelijke kleur en het is ook heel slecht voor je haar, ik zou het door een professioneel iemand laten doen (kapper dus).
Je haar verven is sowieso al niet echt goed voor het haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwart haar kan nooit blond worden. Je zult hooguit donkerblond/oranje worden.

Er zit een maximum aan het ontkleuren van haar. Ga je zelf sprays gebruiken, krijg je een ondefinieerbare kleur, ergens tussen oranje/groen en bruin/grijs.

Niet doen dus!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zo'n spray wel eens op mijn bruine haren gedaan.

Eerst leek het nog wel redelijk, een paar lichte lokken.

Maar na een poosje bleek het haar daar waar ik met de spray geweest was, behoorlijk beschadigd en de kleur werd steeds lelijker.

Het kan, behalve oranje, ook nog groen-achtig worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me zeker geen slim idee. Om je haar te blonderen, moet je in zekere zin al iet wat licht haar hebben. Om van zwart naar blond te gaan, is praktisch onmogelijk, tenzij je de spray (of spoeling) ongeveer 10x achter elkaar gebruikt, maar waarschijnlijk lijdt dit tot niets.
Ik zou het persoonlijk niet gaan proberen, en genieten van mijn zwarte haar ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonde van je geld want je krijgt niet het resultaat wat je verwacht ,blondspray gaat nl echt jou haar niet blonder maken ,daar heb je heel sterke blondering voor nodig .Dat kun je zelf niet ,dat moet je aan een goede kapper overlaten want die weet wat de chemische reaktie zal zijn op jou echte haarkleur.Veel mooier is het om wat lichtere streepjes door je donkere haar te laten aanbrengen door de prof kapper .hij of zij zal die plukjes dan eerst oplichten en daarna verschillende kleur naar wens aanbrengen ,begin er niet zelf aan want daar heb ik al veel ellende van gezien en mogen opknappen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb donker haar en gebruik al jaren sprayblond. Ik herken de verhalen hieronder niet, want heb nooit last gehad van rare kleuren o.i.d. maar in plaats daarvan mooie, natuurlijke blonde lokken (het zijn echt lokken, want de onderlaag blijft donker). De eerste 3 keer heb ik overal bovenop mijn haar gesprayd (dus niet op de kop gehangen om er ook tussenin te sprayen) en toen geföhnd en daarna in de zon gewerkt, gewandeld of gezeten. Hierna heb ik alleen de scheiding bijgehouden door ongeveer 1x per maand te sprayen rondom de scheiding. 's Zomers werkt het wel beter dan 's winters omdat het nog door-bleekt door de warmte (of straling?) van de zon.
Koop wel een goed merk, want sommige werken minder goed dan andere .. Schwarzkopf bijv.
Toegevoegd op 04 april 2019 10:24: tekst