Kun je met een begrafenis zwarte lange laarzen aan onder een rokje of hoort dat niet?

Het rokje valt iets boven de knieen met een zwarte panty.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zat me idd ook af te vragen of het bijv kaplaarzen (met evt. een fuck me heal) of gewone mooie hoge laarzen waren, dit maakt nml ook nogal verschil;) Maar de gewone mooie lange laarzen (evt met hakje) kan prima vindt ik. Ben zelf toen op de begrafenis van een vriend geweest in het roze/wit;) Ligt maar net aan de persoon die overleden is en de familie...

Dat kan prima en is nog mooi ook. Tegenwoordig hoef je niet meer persé in bedekt zwart te gaan. Veel mensen trekken niet eens meer zwart aan, maar je moet natuurlijk ook niet te opvallend gekleed gaan.

Ik vind dat het prima kan. Eventueel iets met neutrale kleuren vind ik ook kunnen.

natuurlijk kan dat! zwarte laarzen zijn juist heel mooi. Trouwens bij een begrafenis mag je aan wat jezelf wilt!

je vraag lijkt meer over de laarzen te gaan, ik zou zeggen als het rokje stemmig genoeg is, is het prima dit is trouwens heel afhankelijk van de wens van de overledene (voor zover bekend) en wat de familie zou willen. Ik ben wel eens bij een begrafenis geweest waar ik vrienden en familie niet zo goed kende (via het werk). Toen bleken de collega's vrijwel de enige die in zwart of andere donkere kleuren waren. De familie zelf was gekleed, zoals ik zelf naar de stad ga. Zo zie je maar iedereen doet het anders Als je het echter niet zeker weet zijn donkere en "niet-uitdagende" kleding altijd goed

Als het mooie leren laarzen zijn kan het. Maar ik zou de Uggs een dagje vrij-af geven.

Ik denk dat dat prima kan. Ik hoor wel eens vaker dat mensen hier vragen over hebben, maar ik denk dat de vrienden en familie van de overledene zich hier echt niet druk over maken. Ze vinden het allang fijn dat je komt, dáár gaat het om.

Mee eens! Ligt geheel aan de laarzen. Die op de foto zou ik afraden op de begrafenis van je oma, maar kunnen heel goed op die van je minnaar... Sterkte met de verwerking van het verlies!

gecondoleerd ligt geheel aan wat voor laarzen en wat voor rokje. er zijn genoeg rokje/laarzen combi's die heel goed kunnen voor een begrafenis, en genoeg die niet kunnen. kan je foto's maken of plaatjes opzoeken op het internet die er op lijken?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100