Hoe voorkom ik fondation ophopingen rond mijn neus aan mijn bril?

Als ik uitga en een laag make up op heb, zowel poeder of fondation, ... krijg ik na een tijdje restjes op de brug van mijn bril op mijn neus.... echt geen zicht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (5)

Dan moet je geen foundation gebruiken maar poeder. Je hebt ook zo'n mousse dat kun je ook gebruiken. Maar poeder i.p.v foundation. Je zult het verschil merken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan onder je foundation en poeder een face primer of make-up base doen. Er zijn ook foundations en poeders die niet ophopen!!! Ik wil je daar graag bij helpen. Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe altijd eerst een heeeel dun laagje bodylotion op en dan heel lichtjes een poeder. GEEN foundation. Koop een poeder die bij de kleur van je huid past, en niet de kleur die je wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik :
Hema MATTE FINISH FOUNDATION 03

- Mattifying and long lasting
- Normal to oily skin
- Medium coverage
- Vitamins A,C,E and SPF15

Daar zit zalf met klein beetje foundation in , dat zalf is eigenlijk een soort van dagcreme het foundation dekt goed en hoef je nooit veel van te gebruiken + het voelt echt lekker zacht, heb nooit ergens restjes. Ik gebruik 03 maar je kan ook donkerdere of lichtere pakken , het is maar wat je zelf wilt.
~~
hier in de bron kun je zien hoe de tubetjes eruit zien, deze is van 02.

Toegevoegd na 33 seconden:
ik schreef daar bron maar moest afbeelding zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt dus dat je make-up daar eigenlijk rapper vervaagt.?
Dat is dus door de vrijvingen van je bril op je neus.
Dat kun je voorkomen door een primer te gebruiken onder je foudation en poeder.
Dus je doet de primer op je gezicht vervolgens fondation en het laatste afpoederen.
Je kan een primer kopen bij de drogist ik had er een van
Gosh zeer fijn product.