Ik heb heel glad haar en krullen blijven niet zitten (bijna alles geprobeerd) heeft iemand tips (heb heeeeeel erg stijl haar)?

Toegevoegd na 8 minuten:
Oja, en graag niet te duur, onder de 50 euro graag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Blijven andere dingen wel zitten? Zoals een stiekje of een vlecht? Want als die ook niet blijven zitten, dan vrees ik dat er niet veel kan wat ook een tijdje blijft zitten. Anders kan je nog proberen om zachte rollers in nat haar in te zetten en een beetje koude thee er overheen te doen en een nacht te laten zitten. Dan heb je een dag mooie krullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha, dan is er hoop !
Ik zie dat er al hele goede tips zijn toegevoegd.
Die kan ik bevestigen (laagjes knippen, spul in je haar), maar ik heb geen aanvulling. Alles behalve een permanent zal het heel tijdelijk zijn. Succes !

Andere antwoorden (5)

Een permanentje blijft enkele maanden zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je kan doen is je model aanpassen, veel laagjes in je haar, daar wordt het al iets lichter van.
Dan kan je bijvoorbeeld schuim versteviger in vochtig haar in "knijpen".
Je zou ook een soort clay/klei kunnen gebruiken niet te veel maar ook weer in vochtig haar.
Succes iig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meschien een duurde krultang kopen?
Ojaa een goedkoop iets is meschien een mouse kopen voor krul haar dus krulmouse mocht dat niet helpen kijk dan eens een filmpje op youtube over hoe je je haar het beste kan krullen.http://www.youtube.com/watch?v=Ow-HakDLCFo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was je haar droog het een beetje gebruik versteviger ,draai rollers of papiloten ga onder een droog kap zitten:) spuit evt nog wat haar lak voor dat je het uithaalt pas op krullen te veel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik de lucious curl spray van fekkai, voordat ik ga krultangen. Dat maakt het haar een beetje stug. Na het krullen goed af laten koelen, en haarlak dr over. Succes