Ik heb vrijdag op school kerstfeest. En ik wil graag een jurkje kopen.

Ik wil graag een heel goedkoop leuk jurkje kopen. Wat wel leuk is voor kerst?
Iemand een leuke winkel met goedkope jurkjes?
Ik heb geen h&m in mijn stad en ook geen andere bekende winkels zoals the sting enzo... Maar ik heb absoluut geen idee!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kan je ook wat op internet kijken naar jurkjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeehond123: daar heeft ze nog lekker de tijd voor ja.

Antwoorden (7)

Bij meer low-budgetwinkels hebben ze ook hele leuke jurkjes, b.v. bij de C&A of bij de Wibra.

Laat je niet gek maken, zo'n jurkje heb je maar zo weinig aan dat het zonde is om er veel geld aan uit te geven, zeker als je nog groeit.
Je kunt ook een eenvoudig zwart jurkje kopen en jezelf dan behangen met kerstballen als oorbellen en een kerstslinger (met lampjes?) als ketting. Gegarandeerd succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij H&M hebben ze hele leuke kleding voor echt betaalbare prijzen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Wibra heeft nu net een folder uit met allemaal jurkjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via online winkels: Bij Zalando hebben ze hele leuke kleding, ook goedkope dingen en h&m heeft ook een online shop.

Je kunt ook op marktplaats kijken of je een leuk jurkje bij iemand in de buurt kan afhalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Zeeman heeft nu leuke korte en lange zwarte jurkjes voor 9,99
13 jaar geleden
Jaa ze hebben inderdaad veel leuke jurkjes bij de H&M maar ook bij de Tally Weijl. Daar heb ik voor 16 euro een super leuk zwarte jurkje gekocht, met pailletjes enz. En ze hadden nog meer zwarte jurkjes. Zou ik zeker even gaan kijken, ook al zit er ook veel ordinaire dingen tussen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet afstruinen. Ik heb wat links voor je verzameld.
Zie hieronder.