Wat is een goede goedkope lijn met lotion, dagcreme en nachtcreme voor mannen?

Ik heb in zo'n lifestyle programma gezien dat het het beste is om je gezicht in de ochtend te reinigen met een lotion en dan een beschermende dag creme op te smeren en om om je gezicht in de avond dan weer te reinigen met lotion en om dan een voedende nacht creme op te smeren.

Ik ga ervan uit dat dit waar is. Maar wat is nu goedkoop en goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K
Kimath
13 jaar geleden
Zelf gebruik ik 's avond een reinigingsmilk op een wattenschijfje (beetje yoghurtstructuur) om het grove vuil te verwijderen.
Daarna een nat wattenschijfje om de restjes milk te verwijderen.
Dan een wattenschijfje met lotion, dit verwijdert het kleine vuil dat niet door de milk verwijdert is.
Vervolgens de nachtcreme op. 's ochtends doe ik alleen lotion en dan dagcreme, 's avonds reinigen is het belangrijkste.
Bij mij bevalt deze methode goed, ik had een beetje last van puistjes, maar dit is een stuk verminderd. Is even kijken of die producten ook voor mannen zijn, vast wel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha. ik heb erbij gezet voor mannen maar eigenlijk kan bijna alles door man en vrouw gebruikt worden
Kimath
13 jaar geleden
volgens mij niet hoor, de samenstelling van een mannenhuid is wel anders dan een vrouwenhuid, dus je hebt waarschijnlijk ook andere middelen nodig.

Antwoorden (5)

het kruidvat heeft een eigen merk mannen verzorgingsproducten.
en Etos heeft dat ook, je betaald stukken minder als bv de verzorgingsproducten van nivea for men..
het zijn goede producten , en zijn niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
's ochtends nat washandje met zeep en tussendoor ook als het smerig is of,als je je wilt verfrissen. En voor het naar bed gaan nogmaals,is niet slechter dan lotions en crêmes, maar veel goedkoper en zeker zo effectief als je tenminste geen probleemhuid hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is algemeen bekend dat zeep juist een slecht effect heeft op je huid.
hoi, ik ben schoonheidsspecialiste en dit is zeker waar, het is erg belangrijk om de huid goed te reinigen om onzuiverheden te voorkomen! ook is het belangrijk (ook voor de man) om elke ochtend een dagcreme op te smeren om de huid te beschermen tegen uv-straling, en tegen schadelijke stoffen zoals smog en rook. Dit alles heeft namelijk invloed op je huid.
De hema (eigen merk) heeft goede producten voor de mannenhuid, of anders inderdaad etos eigen merk.

Toegevoegd na 1 minuut:
het is trouwens ook erg belangrijk om een goede voedende nachtcreme op te smeren want zo kan de huid zich herstellen van alle schade die hij heeft opgelopen overdag. Maar een dagcreme is nog veel belangrijker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elke huid is anders dus ga er niet vanuit wat ze zeggen op tv is voor iedereen anders :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het douchen gebruik ik zelf altijd gewoon een beetje zwitsal billen creme.En ik vind het prima spul. Ik smeer het dus niet op mijn billen maar op mijn gezicht en dat werkt ook goed. Misschien wel beter dan die dure garnier anti rimpel creme dag en nacht en die mijn partner heeft.