Waar kan ik het beste een oogpotlood kopen, niet te duur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (9)

Bij de kruitvat, Ethos of DA? Je hebt daar verschillende merken, goedkopere en duurdere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de action
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Kruidvat heb je het merk Essence: heel erg goedkoop (ongeveer €1,50 voor oogpotlood) en het werkt goed! Ik heb er ook een van Essence. Ook de Hema heeft oogpotlood, ook in een vloeibare vorm. Die zijn iets prijziger, maar alsnog goedkoper dan merken als Rimmel London. Etos heeft trouwens ook een eigen merk met oa oogpotlood. In 2009 of 2010 was de mascara van Etos tot de beste mascara verkozen door de Consumentenbond. Kopen dus! :))

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb van Essence trouwens een oogpotlood met twee kleuren: wit aan de ene kant en zwart aan de andere kant, voor maar €1,50 ofzoiets. Wit is erg handig, want het doet je ogen groter lijken omdat je er als het ware oogwit bijtekent. Zeker een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de hema zijn ze 1,75 ik weet niet of je dat te duur vind...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de Bazaar in Beverwijk is de goedkoopste voor dit soort zaken.....wel afdingen hoor !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hema, Kruidvat, Etos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
markt en braderieen