Is een 'tientjeskapper' slechter dan een kapper waar je 30 tot 40 euro voor betaald?

Liet laatst mijn haar knippen voor 11 euro bij een kapper in Amsterdam en het zit net zo goed als wanneer ik 30 euro betaalde. Ervaringen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Super dat je een goed adresje hebt. Houden! Ik denk dat kappers vrij zijn in het bepalen van hun tarief. Hoe duurder hun onderkomen, hun personeelskosten, hoe hoger de prijs voor jouw knipbeurt. 30 euro, dat zou in guldens 66 gulden zijn voor knippen. Pfff..

nee, je beantwoord zelf je vraag al, want je zegt dat je haar net zo goed zit. Het is wat ze er zelf voor durven vragen, dat heeft niks met de kwaliteit van de kapper zelf te maken. Ik vind altijd dat als ik wat meer betaal ik dan ook wat meer mag verwachten, zoals een hoofdhuidmassage of iets dergelijks, dat verwacht ik niet als ik voor 15 euro mijn haar laat doen.

absoluut niet. ik ga er regelmatig heen, ze knippen prima. hebben een kleine winstmarge. werken zonder afspraak, soms wat lang op je beurt wachten.

Jij bepaalt of het goed zit toch, of dat nou bij die goedkopere is of die duurder. Maar hey maak je druk des te beter toch; dat het nu net zo goed zit + je bent de helft goedkoper uit =)

Het enige verschil is dat ze misschien je haar niet of met gpedkopere shampoo wassen

Ik heb het 2x bij goedkope kapper geprobeerd en vond het 2x superslecht. Wil niet zeggen dat er geen goeie goedkope kappers zijn natuurlijk. Alleen heb ik die nog niet gevonden...:-)

Het licht eraan wat je eisen zijn, duurdere kappers zijn vaak beter bijgeschoolt, en zijn echte trendwatchers op dat gebied

Goedkope kappers werken vaak met jonge nog niet volledig gediplomeerde werknemers. Je doet in verschillende modules examen op de opleiding. Het is dan net even treffen als je bij zo'n goedkope kapper een natuurtalent treft.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100