Waar kan ik goed dekkende goud-gele kleurlenzen bestellen?

Deze moeten met sterkte verkrijgbaar zijn en effect hebben op donkere ogen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nu weer net iets té radicaal! ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie je nog wel wat als ze goed dekkend zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoef ze toch niet in te doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar die hoef ik niet goud-geel te hebben! :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik durf niks terug te zeggen, straks word je pinguïn nog boos...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom; ik heb een iPhone in min mond...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk toch maar een beetje uit...
Kimath
13 jaar geleden
Ik weet dat ze bij de Pearle maand en jaarlenzen hebben in aparte kleuren, volgens mij ook op sterkte. Ik zou daar eens informeren. Een paar jaar terug hadden ze zo'n folder, ook lenzen met katte ogen enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het idee, maar ik bestel ze liever op internet. Dat scheelt een heleboel euro's!
Kimath
13 jaar geleden
Ja, maar je loopt wel het risico dat bijvoorbeeld de sterkte niet goed is. Die van de Pearle zijn wat duurder, maar goede kwaliteit, ze worden op maat gemaakt naar jouw sterkte en oogbolling.
Maar als het slechts voor een feestje ofzo is, snap ik dat je liever via internet doet :P

Antwoorden (4)

Je zou eens kunnen kijken bij attitude holland :)

Toegevoegd na 47 seconden:
Excuses had niet goed gelezen. :( Had niet gezien dat ze op sterkte moesten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken!
Ze mogen er van mij alleen iets realistischer uitzien ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmmz, naar aanleiding van je vorige vraag zou ik je toch freshlook aanraden.
Mijn vriendin heeft donker (echt donker) bruine ogen en ze heeft tot nu toe groen, saphire en grijs gebruikt. En zoals je zelf al hebt ervaren is grijs nou niet bepaald grijs maar bij haar was groen wel groen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede tip, dank je!
Ik overwoog de groene al, maar ik raak steeds meer overtuigd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.large-online.nl/bin/shop.php?prog=shop&mid=770&titel=Contacts&rubrik=ACCE_00SACCKO&funktion=LISTGROUP&nurrub=1&tc=PULLDOWN_00SACCKO
Bij Pearle
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn die goud-geel?
Gele kleurlenzen zijn kleurlenzen die vooral worden gemaakt voor speciale gelegenheden. Je zult niet snel mensen dag in dag uit met gele kleurlenzen zien rondlopen. Vandaar dat de meeste gele kleurlenzen niet op sterkte verkrijgbaar zijn. De kans dat je honingkleurige lenzen op sterkte kunt aanschaffen is groter!

Toegevoegd na 18 minuten:
Bijvoorbeeld hier: http://gekleurdelenzen.nl/contents/nl/d33_Colorblends_Honey_.html
Amadea
13 jaar geleden
Neem even contact op met http://www.colorlens.nl
Op de site zijn niet alle lenzen direct op sterkte bestelbaar, maar je moet even een mail sturen naar info@colorlens.nl met welke lenzen je graag op sterkte zou willen bestellen.

Dat heb ik toen ook gedaan voor de Glamour groene lenzen, zei hadden deze namelijk wel alleen niet op voorraad in Nederland maar in Engeland.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kan vervolgens op hun site het product bestellen en zei zorgen ervoor dat het thuis wordt afgeleverd, duurt alleen iets langer dan normaal...