als klompjes van UGG 130 dollar kosten, hoeveel euro is dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.google.nl/search?q=130+USD+to+EUR&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari
paulus811
13 jaar geleden
let op dat prijzen in de US altijd zonder sales tax (soort btw) zijn. Er komt zo maar tussen de 8 en 20% bovenop, afhankelijk van de county waar je koopt.

Het beste antwoord

Gebruik deze link om het om te rekenen:
http://www.xe.com/ucc/

In het hokje onder CONVERT staat nu een 1, daar typ je 130. Daarachter klik je de UNITED STATES DOLLARS aan, In het volgende hokje klik je op EURO en tenslotte klik je op GO!

En dan zie je dat $ 130 omgerekend € 92,03 is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Terwijl ik mijn antwoord typte, gaf iemand anders ook al een antwoord. Volgens die berekening is het 91 euro en nog wat. Je zult zien dat het bedrag constant blijft veranderen, dat komt door de schommelingen in de wereldhandel. Maar op het moment dat jij de UGG's bestelt, zal het niet veel afwijken van 91 tot 92 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Je kunt het ook gewoon in de Google zoekmachine invoeren:
130 dollar in euro En dan zie je meteen het antwoord verschijnen:
130 U.S. dollars = 91.9182635 Euros
Pieter2011
13 jaar geleden
Het werkt trouwens ook met inches enz. Voorbeeld:
13 inch in cm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je