Waarom is het labeltje in kleding niet van katoen, als er staat 100% katoen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In sommige t-shirts is dat wel zo.

Het beste antwoord

Daarom raad de VVNKG (Vereniging van Nederlandse Katoengebruikers ook aan om het labeltje er af te knippen en te bewaren (als naslag). Er zijn leden die een kopie maken samen met de originele kassabon. Dat is meestal afdoende.

Anderen zullen beweren dat het labeltje niet van katoen is om het onderscheid tussen kleding en label wat groter te maken. Je zou ze de kost moeten geven die denken dat het labeltje onderdeel is van de kleding. Mijn God….

Persoonlijk denk ik dat het erg makkelijk is om nylon labeltjes te bedrukken of te vervaardigen en in de kleding te naaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laatste alinea van je antwoord is een feit +1

Andere antwoorden (2)

Omdat 't labeltje op de kleding slaat en niet op 't labeltje. Trouwens, de knopen en knoopsgaten zijn ook niet van katoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
100% is dan 99,99%, maar dan afgerond naar boven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vindingrijk antwoord... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar is die +1 dan? :-o
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het percentage hangt natuurlijk van het kledingstuk af.
Je hebt grote onderbroeken en kleine slipjes ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Oeroe, te snel weer weggezapt. Alsnog dan...