Kan ik ergens jurkjes voor een bruiloft kopen voor rond de 20-30 euro?

Ik wil graag een jurkje voor een bruiloft, op 10 juli. Maar ik wil hier eigenlijk niet teveel geld aan uitgeven ;) Nu zoek ik dus websites waar ik goedkoop mooie jurkjes kan vinden. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2K

Het beste antwoord

Nelly.com
Super goedkope jurkjes & gratis verzending!

Toegevoegd na 56 seconden:
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/#page=1&hits=36&sort=3&imgs=4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bij Zalando!

http://www.zalando.nl/avondjurken/

Toegevoegd na 4 uur:
Bij mij in de stad hadden ze ook een winkeltje: SJÀZZ aparte damesmode, ik weet niet of deze winkel ook in andere steden is. Ik weet niet precies hoe duur het daar is, maar in ieder geval superkleren én je bent er van verzekerd dat niemand hetzelfde aanheeft, dat houden ze nl. bij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan second-hand-shops voor duurdere kleding. Vooral in het Gooi, waar mensen zich de tweede keer niet in hetzelfde jurkje kunnen vertonen.
Het wordt dan naar een speciale tweede-hands gebracht en daar kan je de mooiste kleding voor een prikkie op de kop tikken. Misschien even Googelen?
12 jaar geleden
Persoonlijk ben ik erg fan van Bonprix.nl;

Korte jurkjes onder de 30:
http://www.bonprix.nl/categorie/voor-haar-jurken-korte-avondjurken/?shpt=21&fb=0&spr=30*5

Lange jurken onder de 30:
http://www.bonprix.nl/categorie/voor-haar-jurken-lange-avondjurken/?shpt=21&fb=0&spr=30*10

Natuurlijk kan je ook bij Wehkamp bestellen:
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/C21_1A1/#&&KW8=&PRmin=5&KW1=&KW9=&M=&MK=&ML=&PRmax=31&KW7=&KW6=_&SM=0&F=1_2_19_6_17_

Als je gaat winkelen ben je al snel geneigd om duurder te gaan kopen omdat die jurk zo leuk is. Ga als je toch liever in de winkel past naar bv; Zeeman, de plaatselijke 'turkse' winkeltjes en H&M of C&A.

Tipje bij online bestellen, terugsturen kan altijd dus je kan makkelijk iets in 2 maten bestellen of in twee kleuren. De minste (of beide) stuur je gewoon terug.

Toegevoegd na 4 minuten:
Trouwens, in de meetse gevallen is het gewoon een bekend merk dat te koop is in de winkels in het centrum. Bv: vila of Vero Moda. Even googlen op de merknaam en vaak kun je wel op de website van het merk het dichtsbijzijnde verkooppunt vinden om het kledingstuk gewoon in de winkel te passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BonPrix heeft hele leuke,betaalbare kleding,ik ben ook fan;-)
BonPrix en Zalando zijn echt mijn favorieten.
Al is Zalando wel iets duurder.
Bij de Steps online uitverkoop, zie link!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Large.nl heeft ook veel goedkope jurkjes,maar het moet wel je smaak zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Barbabientje verkopen ze weliswaar tweedehands maar wel erg leuke jurkjes die er nog als nieuw uitzien voor een goede prijs.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik was net zelf op zoek naar een little black dress en kwam op een hele leuke site terecht waar ze ook feestjurkjes verkopen: www.dressrepublic.nl

Ook heel betaalbaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
v en d, bonprix, wehkamp...