Helpt het om lipvaseline op je droge ellebogen te smeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helpt tegen wat precies? Kun je de vraag even duidelijker formuleren? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van droge ellebogen?

Antwoorden (5)

het zal wel helpen, maar goedkoper is het om een pot vaseline te kopen.
Scrubben of met een sisalhandschoen schuren en dan lekker vet houden maakt je ellebogen snel mooi.

Dagelijks kun je ook als je handcreme gebruikt gelijk je ellebogen even mee kunnen nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, kan je rustig doen. Goedkoper is het echter om gewone vaseline te nemen, zit in grotere verpakkingen, en het effect is hetzelfde. Het beste kun je overigens eerst even je ellebogen scrubben, en dan insmeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook een goede tip is tegen droge ellebogen is als je een citroen of sinaasappel hebt uitgeperst deze nog even te draaien om je elleboog.
Door de fruitzuren wordt je huid ook lekker zacht.
En neem gelijk je knieen en hielen mee! Het is weer bijna blote benen en slippertjes tijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk! Wat ik wel altijd deed is met de olie uit mandarijnenschillen m'n handen insmeren. En wat betreft blote benen: kan bijna niet meer wachten:-)
Kijk eerst even of het idd alleen maar droge ellebogen zijn. Vaak is er sprake van een vorm van eczeem. Beter is het dan om hiervoor een hydrcortisonzalf bij de huisarts te halen of cetomacrogolcreme. Alleen met vaseline krijg je het niet weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
droge ellebogen komen veel voor, daar is zelden spraken van eczeem
Ja dat werkt, als het maar vet is. uierzalf, vaseline, nivea handcreme enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaa tuurljk! je kan vaseline overal smeren :)