Mutsje of meewind. Tegenwind is een killer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe gewoon een staart en spelden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is haast niet te doen. Zeker niet als je haar een tussenlengte heeft en te kort is voor een staartje. Ideeen: sjaal erom heen knopen, een capuchon opdoen of een diadeem erin doen. Veel haarlak helpt ook enigszins, maar dat moet je wel willen.
Persoonlijk vind ik tegenwind veel prettiger dan meewind. Al dat haar steeds in je gezicht.....
Maar meestal moet je ook nog een keer terug en dan moet je er toch aan geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de fiets wordt het coupe Windhoos. Is niet te vermijden. Maar ach, op je bestemming een kammetje en klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet, is hopeloos.
Je kunt proberen een paraplu die een halve meter naar naar beneden gaat maar ook dat is geen garantie.
Advies: gewoon binnenblijven of accepteren dat je haar verpest is voor deze dag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een beetje storm krijg je dat niet voor elkaar.
Het fijne van een warhoofd is, dat alle mensen die je tegenkomt het ook hebben. Het is een soort samenzwering van mensen die van de natuur en haar grillen houden.

Mensen die bij storm niet 'in de war' zitten, zijn in mijn ogen een beetje verdacht. Aan de haarlak-extra-strong of zo.

Vanmiddag nog. Met de hond een lange wandeling gemaakt in een super eng bos. Alle takken kraakten boven mijn hoofd. Ik kwam alleen de "die-hards' tegen met haar als ragebollen.

Thuisgekomen kwam ik mezelf in de spiegel tegen en zei: dag mevrouw. Het duurde even tot ik erachter kwam, dat ik het zelf was. Eenhoofd als een pioen en piekhaar.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet wat je voor haar, haarproducten of kapsel (nodig) hebt, maar als je zo veel mogelijk thuis doet kun je het afronden op school. Met gewassen haar en natte knotten in slapen om krullen te krijgen? Haal die knotten er pas uit op school; de wind zal extra helpen bij het verstevigen en drogen. Kleine föhn, je klei/gel, kam etc. in een tas mee, onder de handendroger op school of je werk (als die daar zijn) - dan hoef je je in principe voortaan geen zorgen te maken over wat voor soort weer je ook hebt onderweg. Een ding is echt enorm belangrijk: blijf fietsen!! Ik heb letterlijk meegemaakt dat mensen onterecht hun figuur opgaven voor hun haar.