Waar vind ik spijkerbroeken voor rond de 30-40 euro?

Ik heb allemaal merkspijkerbroeken van rond de 90-100 euro. Ik wil gewoon goedkopere. gewoon rond de 30 of 40 euro of nog wat minder. wel gewoon ... degelijke normale spijkerbroeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Bij de WE hebben ze ook goede spijkerbroeken in die prijscategorie van goede kwaliteit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Dat is toch geen probleem ?

Kijk bij de New Yorker ?
C & A ?

Daar zijn de prijzen rond de 30 - 40 euro

Er zijn genoeg winkels !

Succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
had ik ook altijd, maar vond het eigenlijk onzin. Nu heb ik spijkerbroeken van de H&M.Die kosten rond de €40, en ze zitten echt goed! En heel veel keus, dat ook nog.. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bbij de v&d heb je veel leuke broeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Takko hebben ze hele leuke stoere jeans!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens kijken op de markt, daar hebben ze vele uitvoeringen en modellen. En zeker een leuke prijs.
Tussen de 15 tot 25 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de h&m hebben ze hele leuke broeken voor minder of voor dat geld.
Bij de vero moda ook wel!
en bij de paris hebben ze soms ook hele leuke broeken voor 20 tot 30 euro !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
winkels genoeg!

h&m, c&a, only, vero moda,new yorker je moet gewoon naar de stad gaan en daar in veel winkels kijken kom je vast wel wat leuks tegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik haal altijd mijn spijkerbroeken bij de h&m, ik weet dat ze altijd goed zitten en ze hebben veel verschillende modellen en prijsklassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In onze shop vind je verschillende merken spijkerbroeken, zoals Outfitters Nation, Vero Moda en Dept. De prijzen variëren, maar je hebt al een jeans voor € 24,99
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja...dat is nog eens het soort kennisvermeerdering waar we op zitten te wachten.
H&M, bershka, zara
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
H&m niet altijd perfecte spijkerbroeken en meestal niet al te beste kwalliteit...
Cars
Primark
Zara heeft vaak wel goede broeken.
Uitverkoop!? Etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan naar de h&m gaan maar ook bij de jeans center kan je dat best vinden gewoon goed zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C&A
H&M
New Yorker
Henk ten Hoor (daar is het heel goedkoop. Ik weet niet of je ze kent en je hebt ze niet overal, maar als je er een ergens ziet moet je naar binnen gaan. er zijn jeans van eigen merk en kosten 20 tot 30 euro. )
De markt