Waarom kijken we tijdens het tandenpoetsen regelmatig in de spiegel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Amadea
12 jaar geleden
Waarom krijgt iedereen die moeite doet een antwoord te geven een negatieve duim?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He klinkt mss gek maar ik zou er niet aan moeten denken om niet in de spiegel te kijken tijdens het tandenpoetsen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe dat niet, ik ben gewoon vrolijk schuimbekkend bezig met andere dingen (zoals de kat die zich er altijd tegenaan bemoeit ;p).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gv op mijn ipod wel ooit :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wandel ook al poetsend door het huis....

Het beste antwoord

Dat is automatisme. Je ziet een beweging en daar kijk je dan naar. Als je er een tv naast had staan met een interessant programma zou je daar wel naar kijken ipv naar jezelf. Maar goed die spiegel hangt er meestal om te zien hoe je je tanden aan het poetsen bent en of je tanden wel schoon zijn. En voor het gemak kijk je dan ook nog even of je haar goed zit en of je kraagje goed zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Omdat hij voor je hangt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is om te zien of er nog ergens etensresten tussen de tanden zit,
of tandplak
of gewoon om te kijken of het haar nog steeds in model zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is je vroeger door je tandarts aangeleerd. de tandarts (of je ouders) heeft jou verteld dat je voor de spiegel je tanden moet poetsen zodat je ziet waar je mee bezig bent en dat je geen plekken overslaat. als je ouder wordt is tanden poetsen echter een gewoonte geworden en is het in de spiegel kijken niet meer nodig. echter sta je uit gewoonte nog steeds voor de spiegel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij misschien, maar heus niet iedereen.... De meest logische reden is dat je meestal bij een wastafel je tanden poetst en daar een spiegel boven hangt. Dus waarom zou je de badkamertegels gaan bekijken als er een spiegel voor je neus zit waarin je precies kunt zien wat je doet...
Amadea
12 jaar geleden
Het zou er ook zonder kunnen maar ik denk om te zien of alles naar wens gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te kijken of men goed poetst of dat men niet knoeit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Licht eraan of je een spiegel hebt in de douch of niet ... Meestal wel natuurlijk maar ik kijk altijd richting de wasbak als ik mijn tandenpoets dus niet iedereen doet dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedereen doet het, als je een spiegel recht voor je neus hebt is het natuurlijk wel logisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat we vaak voor de wasbak staan te poetsen waar de spiegel boven hangt en we niets beters hebben om naar te kijken. Ik poets in de woonkamer en lees ondertussen een boek of kijk tv (of internet).