Wat zijn de grootste Shoeby en H&M fillialen?

De H&M heeft natuurlijk heel veel winkel en ze hebben ook veel verschil in collecties. De ene winkel is veel groter en heeft veel meer soorten kleding (man/vrouw/plus-size/kinderen etc) maar ook meer collecties. Mijn vraag is nu, wat is de H&M winkel met de meeste keuze in kleding, oftewel wat is het grootste filliaal? (Van Nederland zelf en van Zuid-Holland)

En heeft Shoeby hier ook verschil in? En zo ja, waar is de grootste winkel oftewel het filliaal met de meeste keuzes? Ook van Nederland in geheel en de grootste van Zuid-Holland..

Toegevoegd na 19 seconden:
*Winkels

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Het beste antwoord

In 2010 werd de (toen) grootste H&M winkel geopend in Amsterdam. De grootste winkel in Zuid-Holland wordt die in Alphen a/d Rijn. Die gaat namelijk groots uibreiden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt! Op naar Amsterdam dan maar haha.. Weet je het ook toevallig van de Shoeby-winkels??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee sorry.. Elke winkel heeft wel een minimale oppervlakte van (naar ik meen) 225m2, dus echt kleine winkels zijn er niet, maar de grootste... Geen idee ;0