waarom zijn sommige mannen volledig onthaard?

zo onthaard dat ze helemaal nergens haar hebben behalve op hun hoofd. hoe doen ze dat? maar vooral ook waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (6)

misschien omdat ze dat mooier vinden.
wielrenners doen het omdat je een minder erge wond hebt als je valt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mannen (en ook vrouwen) vinden het fijn om hun lichaamshaar af te scheren. Ze houden van een glad gevoel en vinden het hygiënisch. Deze mensen worden ook wel smoothies genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de nieuwe hype van nu, kerels scheren de hele handel weg... het haar dan. De eerste keer dat ik het zag kreeg ik spontaan een lachstuip, alles hangt ( of staat) zonder haar. Ik vind het wel jammer, vooral het borsthaar vond ik altijd wel stoer. Sommige mannen doen het omdat het hygiënischer is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
alles kaal ziet er echt raar uit :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt wel! 'k hou der niet zo van eigenlijk en het werkt op de lachspieren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heerst al een tijdje, ik vind het zelf niks, maar ja, ieder zijn/haarsmaak (of; zijn haarsmaak?;p).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha haarsmaak! Jij bent nog wakker! Lol
Soms vinden ze het mooier maar het geeft ook comfort, bij sporten minder warm Bij sport en taping minder pijnlijk, transpiratie kan gemakkelijker weg. Minder nare plekken bij valpartijen enz.
Maar ook; niet meer scheren, spieren komen beter uit enz.
Je ziet heel veel redenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Transpiratie verdampt juist makkelijker via haren, op een kaal vel druipt het gelijk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus dan ben je het sneller kwijt ;)
Soms heeft het te maken met fysieke of geestelijke gendertransformatie, maar dat hoeft niet. Er zijn ook veel praktische redenen:

Die vind je allemaal opgesomd in de bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jigsaw, het heeft voornamelijk te maken met de hormonen . Mannen met veel vrouwelijke hormonen zijn veel minder behaard op het lichaam , en juist weer meer op het hoofd.