waarom zijn sommige mannen volledig onthaard?

zo onthaard dat ze helemaal nergens haar hebben behalve op hun hoofd. hoe doen ze dat? maar vooral ook waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

misschien omdat ze dat mooier vinden. wielrenners doen het omdat je een minder erge wond hebt als je valt

Veel mannen (en ook vrouwen) vinden het fijn om hun lichaamshaar af te scheren. Ze houden van een glad gevoel en vinden het hygiënisch. Deze mensen worden ook wel smoothies genoemd.

Dat is de nieuwe hype van nu, kerels scheren de hele handel weg... het haar dan. De eerste keer dat ik het zag kreeg ik spontaan een lachstuip, alles hangt ( of staat) zonder haar. Ik vind het wel jammer, vooral het borsthaar vond ik altijd wel stoer. Sommige mannen doen het omdat het hygiënischer is...

Soms vinden ze het mooier maar het geeft ook comfort, bij sporten minder warm Bij sport en taping minder pijnlijk, transpiratie kan gemakkelijker weg. Minder nare plekken bij valpartijen enz. Maar ook; niet meer scheren, spieren komen beter uit enz. Je ziet heel veel redenen.

Soms heeft het te maken met fysieke of geestelijke gendertransformatie, maar dat hoeft niet. Er zijn ook veel praktische redenen: Die vind je allemaal opgesomd in de bron.

Bronnen:
http://www.korpos.nl/waaromontharing.html

jigsaw, het heeft voornamelijk te maken met de hormonen . Mannen met veel vrouwelijke hormonen zijn veel minder behaard op het lichaam , en juist weer meer op het hoofd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100