Waar kan ik een goedkope en leuke make- over krijgen of waar kan ik terecht voor een beauty arrangement ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij de Glamour (magazine) van deze maand zit een boekje vol beautyarrangement aanbiedingen door heel Nederland. Op vertoon van dat boekje en bijbehorende Glamour kosten alle arrangementen uit het boekje 25 euro.
Hele goede deal dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Houd dagelijks de websites van groupon en groupdeal in de gaten, daar komen ze geregeld leuk geprijsd voorbij. Of beter nog: kijk dagelijks op www.jouwaanbieding.nl
Daar vind je alle dagkoopjes en schoonheidsarrangementjes zitten er ook geregeld bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vul hier je stad in.
Misschien is er wat bij.
http://www.groupon.nl/sites/www.groupon.nl/lp/lp/006/index.php?timg=wellness_generic70&CID=NL_SEM_1_105_2120_0&keyw=beauty%20arrangement&matc=b&crea=6446977618&gclid=CNrgh_6m5aYCFUUm3godT2TLfA

Of deze:
http://www.beauty.nl/?gclid=CIbJxaKn5aYCFQGHDgod5hvX0A

Of
Ga bij de plaatselijke kappersscholen informeren of men nog modellen nodig heeft.

Of
Op deze site probeert men modellen en opleidingen bij elkaar te brengen.
http://www.beautyinnederland.nl/content/232/243
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check Douglas.nl voor de studioline week bij jou in de buurt, word je opgemaakt, je haar word gedaan en dan ga je op de foto. Je mag er 1 uitzoeken en je krijgt 10euro korting als je direct iets bij douglas koopt!