is er kleding van justin bieber in maat 128?

mijn nichtje is bijna jarig en is helemaal gek van justin bieber . weten jullie een site ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

ik zou het niet weten , maar misschien bij de bristol?
daar heb je vaak t-shirts voor de kleinere mensen met plaatjes van beroemdheden(dora, hanna montana , bob de bouwer etc.) erop

Toegevoegd na 5 minuten:
bij otto.nl alleen voor volwassenen
en bij zalando.nl helemaal niets..

Toegevoegd na 13 minuten:
misschien kun je haar een cd geven http://www.beslist.nl/products/r/justin+bieber/?noautojump=1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt ook site waar je foto's op tshirts kan laten maken.