als je nepnagels gebruikt worden je eigen nagels dan niet kleiner?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.6K

Antwoorden (7)

Als je nep nagels op hebt, dan groeien je nagels gewoon door en krijg je onder bij je nagelbed een randje. Je kan ze ( de nep nagels) dan weer bij laten werken en zo groeien jou nagels mooi door!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleiner denk ik niet, maar alles wat niet wordt blootgesteld aan belasting wordt zwakker (denk maar aan een been wat maanden in het gips gaat).
Als het te lang duurt wordt de weerstand minder, dus eerder gescheurde nagels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat nagels vullen bij mijn zwakke nagels niet heeft gewerkt, ben ik overgestapt op nepnagels van Broadway (te koop oa bij Kruitvat) Ze dekken mijn eigen nagel volledig af en blijven zo n 8 dagen goed zitten. Ze zijn luchtdoorlatend dus groeien mijn eigen nagels gewoon door. Je moet ze er wel zorgvuldig afhalen anders beschadigen je eigen nagels nog meer. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Ik neem meestal de korte french maanicure nagels met een extra lipje om ze goed vast te houden als je ze lijmt op je nagel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles groeit gewoon door onder je nepnagels, dus je eigen nagels zullen korter en vooral dunner worden, want in principe krijgen ze geen lucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een optie ja! Maar vaak neemt men nepnagels die je moet laten verzorgen door een manicure, snap je vandaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ sterrehemel ik bedoel laten verzorgen door een nagelsyliste...
Je eigen nagels groeien gewoon mooi door, maar met nep nagels ( acryl ) vijlen ze ook boven op je eigen nagels waardoor je nagels wel heel dun worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk groeien je eigen nagels door, alleen gaat de sterkte en kwaliteit van je eigen nagels sterk achteruit. Dit vooral doordat je eigen nagels geen zuurstof krijgen. Ik heb 8 jaar gelnagels gehad. Zo'n 5 jaar geleden ermee gestopt en nu nog heb ik problemen met mijn eigen nagels, ze zijn zwak en splijten (laten laagjes los)..
Ik heb er spijt van dus bezint eer ge begint.. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd aangeraden om gelnagels te laten plaatsen door een professionele Nagelstyliste. Zij houdt normaal gezien ook rekening met kwaliteit van je eigen nagels.

Mocht je broze nagels hebben is het MSM (Methylsulfonylmethane) supplement wellicht aangeraden.