In de 60ger jaren deden we dat met een strijkijzer - natuurlijk niet te heet!!! Ging supergoed, maar je moet natuurlijk wél wat langer haar hebben!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik laatst nog gedaan werkt perfect en gaat een stuk sneller dan een stijltang
Was je haar in de namiddag, nooit 's avonds. Borstel je haar goed voor het wassen.
Breng shampoo aan op de wortels en spoel het af naar beneden.
Gebruik conditioner.
Borstel je haar met een goede plastic borstel onder de douche.
Spoel de conditioner uit met koud water.
Leg een handdoek op je schouders en laat je haar los naar beneden hangen.
Föhn je haar. Begin bovenaan en werk langzaam naar beneden. Sla de puntjes over. Door het gewicht van het water zal hierdoor je haar steiler worden.
Doe je haar in een staart en laat het ongeveer 10 tot 15 minuten zitten.
Laat je haar los hangen en geniet er van!
Amadea
13 jaar geleden
Je kan je haar ook steilfohnen. Je moet dan met een borstel je haar naar beneden borstelen en tegelijkertijd fohnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn shampoos die je haar steiler houden. Als je die gebruikt, gaat het wat minder snel weer 'springen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een ei in 2 koppen melk . Tien minuten met je haar erin ,dan 30 minuten een doek of zak eroverheen .Daarna kan je het wassen met shampoo. In Afrika willen veel meisjes van hun kroeshaar af , en daar wordt het veel gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kapper heeft een speciale techniek door het stijl te fohnen, niet met een steiltang, kwestie van een 'goeie kapper zoeken'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon shampoo kopen voor stijl haar! en je heb ook speciale cremevoeding waar ook op het flesje staat dat het voor stijl haar is.. dat op je natte haar inbrengen en dan gewoon stijl fohnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn heel veel manier ik heb er zelf ervaringmee hier komen de manier
~Je hebt er spray voor te koop bij een drogist
~Er zijn allemaal shampoos voor stijl haar
~Na het douchen je haar stijl fohnen
~als je bepaalde knikken in je haar niet mooi vind kun je de knik met een speldje veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe er een niet al te sterke gel in wel heel veel plak het tegen je hoofd en blijf het heel lang borstelen na een tijdje zie je de gel niet eens meer en is het redelijk stijl