Wie weet waar ik broeken van het merk Sutherland kan kopen?

Ik heb een oude broek van het het merk Sutherland, die super goed zit en heel leuk staat. Nu wil ik een nieuwe kopen, want deze is best versleten, maar ik kan nergens vinden waar dat merk verkocht wordt. Heeft iemand een idee waar ik Sutherland ( dames) broeken kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4K

Het beste antwoord

Bij modeketen The Sting kan je kleding van het merk Sutherland kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik met google kijk op Sutherland broeken te koop, dan heb ik gelijk een aantal hits. Onder andere via Marktplaats, maar ook op een forum met tips. Gauw kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, dat had ik allemaal al gedaan, ben elke hint nagelopen, het leverde helaas niets op, vandaar dat ik de vraag via GV stelde....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk ik je te kunnen helpen... Bij Bataviastad, daar in de polder, daar hebben ze vaak bijzondere buitenlandse merken. Kun je eens bellen of zij de verkoop hebben? En anders de fabriek van dit merk mailen. Misschien dat je dan bingo hebt? Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga het proberen. Dank je voor de tip. Bataviastad kan ik wel vinden, de fabriek van het kledingmerk opsporen is me nog niet gelukt, maar misschien komt dat nog wel.