Hoe bepaal ik welke kleur nagellak het beste bij mij past?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

Nagellak is een accessoire die net als lipstick moet passen bij je outfit, en je karakter.

Make up is een aanvulling om je mooier te maken, let wel als je geen goeie keuze maakt kan het je benadelen in het mooi zijn.

Verzorg je nagels goed dan komt je nagellak ook mooier uit, dus felle nagellak is mooi als je verzorgde nagels hebt., en je er goed bij voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je weet vast wel welke kleding er bij je past. Stem hier de kleur van je nagellak op af dan klopt het hele plaatje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er ook vanaf welk type je bent. Hou je van kleurrijk en fel, dan kun je dat laten doorwerken in je nagellak.

Ben je rustig, op de achtergrond: een onopvallende kleur.

Ik ga naar de drogist en kijk naar het hele kleurenaanbod. Eigenlijk zijn er altijd een paar kleuren die ik gewoon mooi vind. Die springen eruit bij de rest. En omdat ik ze mooi vind koop ik ze. Dat geeft voor mij de doorslag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een nagellak die van kleur verandert bij je stemming! Ik weet niet zeker of die bestaat.. Maar O.P.I. wilde er ooit een maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nagellak hoeft niet bij jou te passen.
Nagellak kan leuk bij je kleding passen.
Bij de kleur er van of bij de stijl.
Daar stem je dus de kleur van je nagellak op af, op wat je aan hebt.

Ben je een lief, zacht, zoet meisjesmeisje, dan kies je meestal ook zoete kleding en past daar zachtrose bij.

Ben je een stoere, onafhankelijke sportieve meid, dan zal je kleding ook zo zijn en kies je donkerblauw of paars of felgroen of knaloranje. Wat je maar durft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijken naar de kleding die je aan hebt, of accosoires die je om hebt.